Kaj bi škodilo njegovi publiki

Naš novinar Tomo Ravbar je naredil zanimiv pogovor s Stavrosom. Poklepetala sta o temah, o katerih ponavadi ni govora, zato so še toliko bolj zanimive za branje..

Lahko se umaknete popolnoma iz glasbene scene, se spočijete, da sploh ne veste kaj se dogaja okrog vas?

To stalno počnem čez teden, a menim, da če se bi za kakšno leto umaknil, bi to bilo škodljivo za mojo publiko. Pomembno je, da imam kontinuiteto. Je tudi čas, ko si vzamem odmor. Zdaj v novembru sem si vzel 20 dni odmora, da se spočijem in pripravim nove pesmi.

Je bilo to pred 20, 30 leti težje, kot danes?

Seveda, pred 30 leti sem bil mlajši in sem menil, da se mi ni treba umikati kar tako. Zdaj ko sem v zrelih letih vem, da moram narediti nek odmor. Zdaj si namensko vzamem pavzo mesec dni, da se spočijem in da si napolnim energijo, da bi lahko šel naprej

Na glasbeni sceni ste že 30 let. O vaši karieri že precej vemo. Recimo meni je zanimivo, da ste igrali na začetku jazz. Greste na kakšen jazz concert?

Še vedno poslušam jazz, toda ukvarjam se z zabavno glasbo in ta glasba me je ustavrila in je del mene. Trenutno v mojem življenju je jazz kot duhovna zapoved v življenju, ko se obnoviš. Jazz poslušam zlasti, ko vozim avto.

Kaj vas je prepričalo, da ste se jazzu odpovedali in začeli z zabavno glasbo?

Z jazzom lahko živiš zgolj v Ameriki, kjer sem nekaj let v mladosti tudi živel. Jaz pa nisem želel živeti v Ameriki, imel sem dva sinova in želel sem živeti na Hrvaškem. Amerika mi ni bila všeč, jazz pa se končal igrati, ker od jazza ne moreš živeti Malo ljudi jazz sploh razume in malo ljudi ga ima rad, čeprav ga jaz še vedno rad poslušam.

Naredili ste veliko hitov, zanima pa me katera je tista pesem, ki je Vam izredno všeč in ni bila tako uspešna?

Posnel sem nekaj pesmi, ki jih sploh ne izvajam in so mi zelo pri srcu. To je pesem More, ki je nikoli ne pojem in je moja avtobiografija. Ena takšnih pesmi je tudi Godinu dana, ki je prav tako je pojem To je pesem, ko je bil moj sin v komi dva meseca. Takrat nismo vedeli ali bo preživel ali ne. Te pesmi so preveč emotivne, da bi jih pel na koncertih, zlasti pred velikim občinstvom in resnimi koncerti, ki preveč trajajo.