V Radolfijem spotu 12.000 Slovencev

Davor Radolfi je praznike preživel v krogu svoje družine, v decembru pa so mu Slovenski oboževalci znova pokazali pripadnost na razprodanem koncertu v Stožicah, kjer je nastal tudi njegov novi spot Ne diraj moju ljubav, ki ga je režirala Radolfijeva hči Lea. Oboževalci priljubljenega pevca so z njim peli vse pesmi od začetka do konca koncerta. Hrvaški pevec, ki je zaljubljen v rodno Dalmacijo, obožuje Argentino, kjer je živel dolga leta in se vedno znova rad vrača v Slovenijo, je pravkar izdal tudi nov album z naslovom Poljubi me za sječanje. Radolfi je v svoji bogati karieri nanizal že več kot 3.500 koncertov doma in v tujini,  je 18 album po vrsti poklonil predvsem svojim zvetim oboževalcem. Na novem albumu s skupino Ritmo Loco se je znašlo veliko število še neizdanih pesmi, ki jih je hrvaški pevec ustvarjal zadnja tri leta, prav tako pa so se na njem znašle že poznane melodije, kot je na festivalu Južna Dalmacija nagrajena pesem Božja Arija, ki jo je Davor zapel skupaj s klapo Maslina, do hitov, kot so Da života imam dva in Kad uistinu voliš ženu ter nove predelave pesmi Neka živim kako živim s Slavonskimi tamburaši. Manjkala ne bo niti naslovna pesem Poljubi me za sječanje in zadnji hit Ne diraj moju ljubav, ki je dobila tudi video obliko. Ena od najlepših pesmi, ki jo že desetletja prepevajo klape je dobila zagotovo zanimivo glasbeno obdelavo, za katero je poskrbel ravno pevec Davor Radolfi s skupino Ritmo Loco. Pesem budi spomine na tople sončne dni in vnaša v zimski prostor pridih slanega morja. Avtor glasbe in teksta je Vinko Barčot, aranžma je delo Tomislava Modrića, za glasbeno produkcijo pa je zaslužen sam Davor Radolfi, katerega prijateljstvo z avtorjem pesmi traja že vrsto let. Mnoge njegove pesmi je Davor v preteklosti že odpel, tokrat pa je bila Vinkova želja, da odpoje tudi to, na svoj poseben glasbeni način in s svojim aranžmajem. Pesem je narejena v hrvaški in prav tako v španski verziji, Radolfi pa je povezal mediteranski blues z latinsko ameriškim zvokom, ki sta oba v glasbenem smislu tudi zelo blizu en drugemu. V spotu Ne diraj moju ljubav je nastopilo 12.000 Slovencev, ki so obiskali razprodan koncert v Stožicah.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YBQYuJU8BPg